sunnuntai 20. tammikuuta 2013

YLI PUOLESSA VÄLISSÄ

Nyt oon ollut taalla yli puolet vaihtarivuodestani. Oon surullinen koska en halua lahtea ja jattaa mun hostperhetta ja ystavia joita mun tulee ihan hirvea ikava. Mutta samalla odotan sita etta saan taas naha perheeni Suomessa koska niita on ihan hirvea ikava.Tuntuu ihan hassulta ja pari kertaa oonki jo puhunu kavereitte kans et mita sitko lahen :( Mut suurinosa mun kavereist on seniorei ja ne menee yliopistoo ens vuonna ni ne tavallaa muuttaa pois myoskin, niitten elamat muuttuu kanssa tosi paljon.

No mutta viikko meni taa hurjaa vauhtia, kulutin aikaa salilla ja laksyja tehdessä joita oli nyt jotenkin erityisen paljon koska ensi viikolla on midterms eli koeviikko suomeksi sanottuna :OO No en ota mitenkaa ressii koska mun aineet on aika helppoja eika mun arvosanoilla ole niin valia kun ne ei kuitenkaan merkitse mitaan sitten Suomeen palattuna. Opettajat antaa nain ennen kokeita  2-5 sivua pitkia harjoitustehtavia jotka on pakko toimittaa opelle ennen kokeita, nain varmistetaan etta oppilaat kertaa ennen kokeita. Tehtavat on osaksi monivalintaa joten no broblemo. Muutenkin kuulemma kaikki kokeet on paaosin monivalinta tehtavia :D

Tässä vähän kuvia ahkerasta koulunkäynnistä ja keskittymisestä näin koeviikkoa edeltävänä viikkona
Extended Study
Chemistry

History
History
Chemistry
Extended Study
SADD -club (Students Against Destructive Decisions)

Torstai päivänä niin oppilaat kuin opettajatkin toivoi että perjantaina olisi vapaapäivä koulusta koska sääennuste lupasi lunta torstai-illaksi! Sääennuste piti paikkansa ja lunta tupruttaessa koulusta soitettiin kotiin että koulu on peruttu perjantaina "runsaan lumen vuoksi" kaikki oli ihan sekaisin ja innoissaan joka oli aika huvittavaa musta :D Viimeiset lumet suli pois sunnuntaina ja eihän sitä lunta nyt kovin paljo tullukkaa mut se oli tosi hienon näköstä :) Virginiassa sataa lunta kuulemma kerran parissa vuodessa, jos lampotila laskee harvinaisen paljon. Musta tuntu niinko ois ollu Suomen kevät ko oli lunta siellä täällä ja se suli poies ja oli lämmi ja aurinkoista:) Hassua että ensilumi sato vasta tammikuun lopulla :D
torstai ilta

perjantai aamu

its a snow cat!
alla olevat kuvat on näköala huoneeni ikkunasta, ihanaa!! :)


 Perjantaina hengailin kavereitten kanssa yhen tytöistä talolla ja lauantaina menin shoppailee ja käytiin kirppiksellä mun tahdostani, kuulemma täällä on sillee vähä outoa jos ostaa tavaraa kirppikseltä mutta se ei mua haitannu! Loppu lauantaista olin taas vapaaehtoistyötä tekemässä Jordanin kanssa. YMCA:lla oli lasten uintikisat ja siellä huusin "GO!" aina kun oli kunkin vuoro ja sen jalkee pari tuntia olin myymässä leivonnaisia bake salessa. Edelleenkin mun pitää siis saada 100 tuntia tehtyä ennen kesää ja mulla on nyt varmaa joku reilu 50 tuntia kasassa, eli vielä on vähän matkaa :) Punnerruksia oon myös yrittäny treenailla jotta pääsen sinne leirille!

Sunnuntaina autoin dadia ruokaostosten kanssa ja kaytiin Sam's Club nimisessä niinku varasto-ruokakaupassa ja jos joku on käyny Raision Bauhausessa joka on siis ihan valtava niin tää Sam's Club oli vielä isompi ja siis täynnä elintarvikkeita :D Kaikki oli jättimäistä! Paketit ja niitten sisältö. En osaa ees kuvailla enkä tiiä näkyyks näist kuvista mut laitan silti. Ja siellä myytiin muutaki ku ruokatavaroita, esimerkiksi renkaita, tuoleja vaatteita, oikeestaan ihan mitä vaan.. Mää en oo vieläkää tottunu tähä isokokoisuuteen, kaikki vaan on niin isoa!

nää on  niinku melkei metri pitusii könttei lihaa
pikku keksi
kaikki myytiin tälläsissä hyllyissä ko ne onnii
iso kokosia säästöpakkauksia

ala puolella normaalikokoinen sipsipussi
ja yläpuolella Sam's Club -kokoinen pussi
yhessä lootassa 36 tölkkiä limsaa!
en ees tiiä kui mont rullaa teippiä yhtee tommosee mahtuu..
jäätä
siellä näkyy renkaat
Maanantain on taas vapaa päivä ku on joku presidenttpäivä tai joku eli mulla on ollu tässä nyt neljän päivän viikonloppu :D Ja ensiviikonloppu on taas tavallaa neljän päivän viikonloppu ko koulusta päästään ennen 11 am. ja maanantaina on taas vapaa. Jee! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti