perjantai 7. joulukuuta 2012

Nancy!

Tajusin just et unohdin postata tän viime viikonloppuna :D hehhee.. No tässä teille viime viikon tapahtumat! Anteeksi hajamielisyyteni. tää oli vahingossa jäänyt noihin luonnoksiin..
   "Heipparallaa! Kaikki taalla pain menee hyvin :) Kiiretta pitaa. Viikko on kulunut jalleen uskomattoman nopeasti. Koulujuttuja on paljo ja nyt jotenki viimeaikoina on ollu aika paljon laksyja. Koulussa on nyt menossa Christmas Mother -kilpailu eli luokat kilpailee kuka ostaa eniten tavaraa hyvantekevaisyyteen. Tavara lahjoitetaan jarjestoille jotka sit antaa ne joululahjoiksi vahavaraisemmille perheille. Aika hieno idea musta :) Ja nyt vaikuttaa silta etta meijjan luokka voittaa! Meijjan luokanvalvoja on suuuuuper kilpailuhenkinen joten osaksi sen takia kaikki on ostanu tosi paljon tavaraa. Lisaksi kyseinen opettaja kirjoittaa suosituksia oppilaille eri yliopistoihin joten kaikki haluaa tuoda mahdollisimman paljon tavaraa jottaa opettaja tykkais niiista ja ne sais paremmat suositukset. Meilla on esim yli 1000 sailykepurkkia ruokaa, ainaski viisi polkupyoraa ja paaaaaaaaljon pyyhkeita, viltteja ja leluja. Torstaina kavinkin sitten Shravanin ja Jordanin kanssa Chirstmas Mother shoppailemassa, vaikka olin jo maanantaina aikaisemmin kayny Sandin kanssa. Tavara menee hyvaan tarkoitukseen kuitenkin :) Shoppailun jalkeen menin sit taas tekemaan vapaaehtoistyota (oonpas hyva ihminen ko teen tammosta kaikkee ;D) ja talla kertaa olin tarhassa leikkimassa taaperoiden ja vauvojen kanssa!! Ne oli nii sopoja ja mulle nousi kauhea vauvakuume kun ne oli niin ihania! Se loppui kuitenkin lyhyeen kun tuli ensimmainen vaipanvaihto ja yksi lapsista itki ja raakyi yli 30 minuuttia putkeen kun silla oli ikava aitia.. Parin tunnnin tyoskentelyn jalkeen mulla oli sitten taas joka torstainen leaders club jossa kuntoiltiin. Jos muistatte niin kerroin etta ennen kesaa mun taytyy saada tehtya 9 punnerrusta, 30 vatsaa minuuttiin ja juosta semmone sprintti 11.4 sekunnissa jotta paasen leaders clubin loppuleirille. No maa en siis tunnetusti oo mikaa urheilijaihminen ni taa on aika vaikeeta tavoittaa taa ja en oo koskaan pystyny tekee yhtakaan punnerrusta, en ees naistenpunnerruksia! Ja torstaina sain tehtya 2 miesten punnerrusta!! Olin ihan uskomattoman ylpee ittestani. Lisaksi onnistuin tekee 40 vatsaa ja sprintissa sain ajaksi 10.8 eli olin aika tyytyvainen itseeni :) Mun pitaa kuitenkin viela saavuttaa ne loput punnerrukset ja sitten oon ready menee sille leirille!! :) Jee!
   Perjantaina ei sit mittaa ihmeellista tapahtunu. Kaytiin hakemassa noutoruokaa italialaisesta ravintolasta ja tosi hyvaa oli ja lauantaina menin taas tekemaan lisaa vapaaehtoistyota talla kertaa vanhempien lapsosten lastenvahtina. Onneksi en ollut siella yksin vaan olin mun kavereiden Gonzalon ja Benin kanss :) Oli tosi kivaa ja opein pelaamaan ja leikkimaan uusia leikkeja! Lapset sano etta puhun hassusti ja kerroin etta oon toisesta maasta ni ne alko kaikki vuorotellen pyytaa mua sanoo niitten nimia uudestaa ja uudestaa ja ne vaa nauro :D Kiiti vaa!
   No volunteeringin jalkee sitten skypetin Suomeen, Englantiin ja eri puolille USAan!! :) Oli ihan mahtavaa kun mulla oli yhteisskypetys parhaiden kavereitten kanssa ja sain jakaa huolia ja murheita ja hauskoja juttuja pitkasta aikaa parhaiden kavereiden kanssa :) Ootte mahtavia!! On hyva etta ei skypeta liikaa Suomeen koska se aiheuttaa ikavaa ja enkun puhuminen on sen jalkeen hankalaa useita paivia mutta joskus silloin talloin suon itselleni hetken jutella Suomeksi :) Lauantai iltana mentiin viela syomaan ulos ja katottiin leffaa.
   Lauantaina postilaatikkoon tipahti joulukalenteri ihanalta Lillilta, nuorisotyonohjaajaltani seurakunnastani. Silla olikin taydellinen ajoitus koska tanaan oli ensimmainen joulukuuta! Jenkeilla ei siis ole adventtikalenteretia! :o eiksookki jarkyttavaa? Muntta onneksi mulla on niita nyt kaksin kappalein kun aiti, isi ja katsu lahetti mullekki semmosen jo aikaisemmin :) Lisaksi Sandi saa myos tutustua adventtikalentereiden saloihin kun hanellekkin semmoinen lahetettiin :)
   Sunnuntai olikin sitten päivä jota Olin jo pitkään odottanut. Tapasin Nancyn, joka tulee ensi kesänä Suomeen vaihtariksi! Se tulee kylläkin vaan kuudeks viikoks mutta silti :) Nancy oli tosi kiva ja sen äiti tuli hakemaan mut ja susannan meijjän kotoa aamulla aikaisin ja ajettiin Fredricksburgiin, joka on siis yksi Usan historian tärkeimmistä paikoista. Siellä oli hurja sodankäynt sillonku oli Amerikan sisällissota ja oli tosi siistä kun vanhojen rakennuksiin seinissä näki kanuunan kuulia, ja ne on ollut seinissä siis vaikka kuinka kauan! Käytiin kolmessa museossa ja ne oli vaikka kuinka mielenkiintosii, joka oli yllättävää koska yleensä en oo mikäänsuper historiamuseo fani. Oli kuitenkin ihan mahtava päivä ja käytiin syömässä siellä ja kaikennäkösissä söpöissä pikkuputiikeissa, joita kaupunki oli täynnä. Se muistutti mua vähän Wanhasta Raumasta, jos joku on käyny siellä :) semmoinen tosi vanha ja suloinen joulunen kaupunki. Illalla rättipoikki sitten kottii ja sänkyy. Kerrottiin Nancylle saunasta ja suomalaisten juhlintatavoista, kesämökeistä ja ihanasta maisemista ja kauniista luonnosta :) lupasin sille viedä sen purjehtimaan sitten ku se tulee suomee konse ei oo koskaa ollu ja se oli tosi kiinnostunut :) Kuvia ei o ko olin tyhmä ja jätin mun kameran muistikortin kottii ;("

6 kommenttia:

  1. *Vanha Rauma :D t.Mikki

    VastaaPoista
  2. mihin päin suomea se tulee tiedättekö? :) ja hyvä assu oon ylpeä sun urheilusta!! mulkin noi muut varmaan onnistuu mutta punnerrukset on vaan niin kamalia! :D

    VastaaPoista
  3. ihana teksti taas! hei sori ne kuvien lähettelyt jääny :D haluuks ne vielä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai! :) Voit lähettää ne tähän mun sähköpostii sitko jaksat. svaihto@gmail.com

      Poista