lauantai 15. syyskuuta 2012

Kouluviikko

Maanantai
Mulle selvisi että historian ja extended study:n opettajani, joka on niinku luokanvalvojani ei oikein tykkää musta. Extended study on siis aine jota jokaisella oppilaalla on joka päivä ruokailun jälkeen 40 minuuttia jolloin tehdään läksyjä ja nyt ekoilla viikoilla meillä on sitä myös maanantai aamuisin kymmenen minuuttia. No olin siis aamulla myöhässä koska Sandi puuhasi jotakin aamulla niin pitkään että myöhästyttiin koulusta. (jos on kolme kertaa vuoden aikana myöhässä saa jälki-istuntoa) ja siitä se sitten lähti...
   No mulla oli samana päivänä sitten vielä historiaa samaisen opettajan kanssa ja se oli tehny uuden istumajärjestyksen kaikille ja ehdein istumaan paikallani noin kymmenen minuuttia kunnes mut siirrettiin nurkkaan yksin istumaan. Syy oli se että juttelin toisille vaikka vaan kysyin vieressä istuvalta tyypiltä että mitä yks sana tarkoitti ja yhtäkkii se tuli huutaen "Sasha, you can pack your things and go sit there" olin aika hämmentynyt... 
Yksin nurkassa sitten loppu vuosi!
   Illalla vietin laatuaikaa kauppakeskuksessa, joka on vissiin tosi outoa ja sopimatonta koska viikolla pitäisi keskittyä vain koulunkäyntiin ja läksyihin mut se on vähän tyhmää koska mulla ei oo niin paljoa läksyä että pitäis koko ilta kuluttaa niitten parissa kun oon niin helpoilla kursseilla.
Tiistai
Äikän eli siis englannintunnilla meijjät jaettiin ryhmiin ja jokainen ryhmä esitti luokalle näytelmän vanhasta intiaanitarusta joka oli vähän outoa kun vertaa mimmonen meno Suomessa lukion äidinkielen tunneilla yleensä on. Mää olin "ääniefektit" eli sanoin koko näytelmän aikana vain "tsirp tsirp" kun yks luki tarinaa ääneen ja muut näytteli. Koko näytelmä oli katastrofi koska opettaja oli pistänyt mut samaan ryhmään viiden villin pojan kanssa jotka ei tehny yhtään mitään :D No mut hengissä selvittiin...
   Iltapäivällä sain luvan Sandin luokanvalvojalta mennä Sandin extended studyyn mun extended studyn sijaan koska Sandi oli kertonut kaikille siellä vaihto-oppilaasta ja ne halus tavata mut. Eka mun piti viedä tietty lupalappu sille mun pelottavalle luokanvalvojalle että saan olla poissa sen tunnilta ja se ei tietenkään ollut ihan riemuissaan :D No onneks pääsin pois sen tunnilta ja Sandin tunnilla olikin paljon hauskempaa! Istuin alas ja pikkuhiljaa melkei koko luokka alko kerääntyy mun ympärille ja juttelin tosi monelle ja ne kyseli kaikkea ja oli tosi kivaa kun ne sano et mun pitäis pyytää pysyvä lupa osallistuu Sandin extended studyyn et voisin olla niitten kanssa eikä mun tarttis olla sen opettjan tunnilla, joka ei vissiin oo kovin suosittu muittenkaan oppilaiden keskuudessa.
   Extended study:n aikana pidetään nyt ekoina viikkoina kerhojen infotilaisuuksia ja olin sit valokuvauskerhon tapaamisessa ja se vaikutti aika oudolta. Siellä oli semmosia tosi taiteelliisia tyyppejä ni en oo oikei varma jos haluun jatkaa siellä mut täytyy ny kattoo.
Torstai
Luokkis pitää musta nyt vielä vähemmän koska olin unohtanut tehdä hissan läksyt koska se oli jossain netissä jollain sivustolla enkä ollu löytäny sitä ni en voinu tehä läksyjä, opettajan ilme oli sanoin kuvaamaton.
   Lisäksi äidinkielentunnilla onnistuin nolaamaan itseni kun en osannut käyttää tietokonetta kun sekään ei sinä päivänä tykännyt musta. Olin ihan punanen kun kaikkien piti samaan aikaan tehä joku monimutkainen juttu ja tipuin kärryiltä ja koko luokka katto mua kun viittasin et en osaa. Onneks mun vieres olevat ihmiset sit neuvo mua :) Oon muutenki ollu aika pihalla kaikesta ja sekasin kun nää ekat viikot on iha hullui ko on joka välissä niit kerhotapaamisia ja tunnit on vähä eri järjestyksessä ja jotain ihme kertauskokeita ja kaikkea muuta..
   Illalla meillä oli YMCA:lla semmonen juhlatilaisuus, kaikilla oli hienot vaatteet ja kaikki nuoret vanno semmose valan siellä osallistuakseen Leaders clubiin, ja nyt oon siis virallisesti siinä :)


Perjantai
Meillä on joka luokassa telkkarit ja joka aamu sieltä tulee "Wildcat News" eli siis ihan oikeet uutiset koskien meijjän koulun juttuja ja musta se on ihan mahtavaa ja just hauskaa joten hain siihen kerhoon joka tekee niit uutisia ja siellä piti tehä koe-esiintyminen uutisankkurina ja tietenkin luettava teksti sisälsi paljon numeroita ja kellonaikoja joten mun uutistenlukeminen englanniksi oli mitä parhainta :D päivän jälkeen koulun ovessa oli sit lista niistä jotka pääsi ja mä pääsin!! Jeeee!!
   Illalla käytiin vuokraamassa leffa ja syötiin Ben and Jerry's taas, se on vaan niiiiiiiiin hyvää

9 kommenttia:

  1. tykkään sun oranssista mekosta :) ja mäkin oon aina välillä(useimmiten) ihan pihalla kaikesta, mut eiköhän se tästä helpota :D ja onnittelut uutisankkuruudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ankkuri sentään vaan tech people, ei oo hajuukaa mitä ne tekee mut kuulostaa hauskalta :D

      Poista
  2. Hei kuulostaa ihanalt!!! Ja GRRR sitä sun luokkisjuttuu mut ootko nyt ihan varma siit ben jerrysist ;) no ei ny kai mut hei loistavaa mahtavaa upeaa se uutiskerho juttu!!! MII VERI PRAUD
    T Lempparisisko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ben and Jerrystä ei voi olla olematta varma!!
      T: Se isompi lempparisisko ;D

      Poista
  3. Haha joo tuttu tunne et on pihalla kaikest :D mut kuulostaa kyl hyvalt viikolt (okei paitsi ihana hissan ope) aaand ben&jerry's <3

    VastaaPoista
  4. Ainiiiiija oot iha superkaaunis!!

    VastaaPoista
  5. MUl on samallaine hame!!!!! ehkä:)) kuulostaa kivalta!! <3 viivi

    VastaaPoista