sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Kuukausi täällä!

Koulubusseja! Tähän asti oon kyllä menny aina Sandin kyydillä kouluun
Oon ollut täällä vähän reilu kuukauden mutta koulua on ollu vasta neljä päivää. Kaikki menee koulussa ihan ookoosti. Koska klubit koulussa ei oo vielä alkanu en oo oikei tutustunu vielä ihmisiin ni oon ollu aika yksin. Onneks mulla on sama ruokailu Sandin ja sen kavereitten kanssa ni oon istunu niitten kaa :) Kunhan vaan klubit alkais ni pääsisin tutustuu ihmisiin ja saisin jopa kavereita.
   Oon kuullu jo kahelta tytöltä että "Hei mun veli kerto jostain suomalaisesta tytöstä joka puhuu söpöllä aksentilla et se oot varmaan sä" että kai joku mut tietää mut mää en vielä niitä.. Skandinaavit on vissii jotenki erityisiiä amerikkalaisille kun yks toinen suomalainen vaihtari kerto että sille oltiin tultu antaa puhelinnumeroitaki jo :D
Perjantai iltana oli ensimmäinen American football game ja meno oli aika hurja. Kaikki oli pukeutunu meijjän koulun väreihi (sininen ja valkoinen ;D) ja kannusti ja tanssi ja taputti ja huus, en osais kuvitella jäykkiä suomalaisia tekemässä mitään tollasta koskaan. Mää olin kyl tietenkin hengessä mukana! Oli hauskaa vaikka hävittiinkin, mut oli kyl tiukka peli.
Kentän laidalla oli kannustamassa joukkuelaisia joilla oli käsi tai jalka murtunut, eli aika vaarallinen ja väkivaltainen laji kun ottaa huomioon et pelaajat oli 15-18 vuotiaita :o Meillä on tästä eteenpäin joka perjantai peli kunnes ilma muuttuu liian kylmäksi (täällä on vieläkin joku 35 astetta lämmintä, ah)

Viikonloppuna käytiin shoppailemass meijän perheen ja Susannan, sen toisen vaihtarin kanssa Williamsburgissa, jossa oli varmaan miljoona kauppaa! Esim, Guess, Hilfiger, Calvin Klein ym. Jotkut oli tosi kalliita mutta ottaen huomioon laadun ja merkit tuli kyl tehtyä tosi hyviä ostoksia, ja shoppailu on aina kivaa ja ajankohtaista! ;)
   Sunnuntai aamuna käytiin kirkossa, kuten joka sunnuntai aamu ja nyt istun riippukeinussa paistatellen auringossa, mites teillä siellä Suomessa? ;)

4 kommenttia: