sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Homecoming!!!

Me Courtneyn talon edessä
pariskunnittain
Tapana on että tyttö ostaa pojalle
ruusun rinnukseen ja poika tytölle
ruusun ranteeseen mutta koska kukaan
ei kertonu mulleettä mun oli tarkotus
hankkia semmone ni vaan mulla
oli tämmönen...
Mun ranne on toi sininen oikealla
Minulle thedään juuri pedikyyriä!
Taustalla näkyy Alyssa
saamassa samanlaista hoitoa!
Tässä kaikki neljä laittautumassa yhdessä
vessassa ja tossa
vasemmalla Erica, joka oli auttamassa
Tytsyt!
Lopputulos ja hienot kengät! :D
Mun tukka laitto-vaiheessa, kiitos
kuuluu Alyssalle!
Syötiin illallista Courtneyn
poikaystävän kotona, Jordanilla
Homecoming oli niin mahtavaa!! Lauantai-aamu lähti käyntiin kynsisalongilla kymmeneltä aamulla missä me neljä tytsyy saatiin pedikyyrit ja manikyyrit, oli ihan taivaallista!! ja sen jälkeen mentiin Courtneyn kämpille ja siellä laittauduttiin viisi tuntia XD Oli kyllä sen arvosta! Kaikkien meijjän neljän tukkaa vääneltiin ja käänneltiin ja meikki ja kaikki. Vietin homecomingia siis mun kavreitten kanssa porukassa. neljä tyttöä ja neljä poikaa ja lisäksi ennen homecomengia yks Erica oli auttamas meijjän laittautumises mut se ei tullu homecomingii ko se käy eri koulua.
Itse tansseista mulla ei oo kuvia kun ei ollut kameraa mukana mutta siellä tanssittiin ja pidettiin hauskaa! Myös Sandi oli siis tansseissa mutta se oli eri porukassa ko mä. Tänään on ennustettu hurrikaani Sandyn (aika osuva nimi) iskevän Richmondiin eli juuri tänne missä asun eli luultavasti maanantaina koulut on suljettu koska on vaarallista liikkua ulkona, iik! Vaikka oon aika kauhuissani ensimmäisestä hurrikaanikokemuksestani oon silti myös aika innoissani! :)
    Kaikenlaista tapahtuu kokoajan mutta ei ole aikaa kirjoittaa niistä, anteeksi. Viimeviikonloppuna sunnuntaina käytiin kurpitsafarmilla ja kaiverrettiin kurpitsoja ja nyt ne on ulko-oven edessä (tai no tällähetkellä sisällä ettei myrsky vie niitä) ja viikolla oli mun kuorokonsertti jossa siis lauloin ja sitten kuorokonsertin jälkeen toi Josh joka näkyy noissa kuvissa pyysi mua homecoming tanssiaisiin :) perjantaina, päivää enne homecoming tansseja kävin homecoming gamessa ja voitettiin! Oli ihan mahtavaa ja tutustuin uusiin ihmisiin! Lisäksi sitä ennen kävin syömässä kun kavereitten kanssa hampurilaispaikassa (tilasin salaattia ollakseni terveellinen..)
   Sitten tänään, sunnuntaina postissa tuli PAKETTI SUOMESTA!!!! JEEE! Mun maailman parhaat vanhemmat ja maailman paras pikkusisko lähetti mulle ison marimekko kuosisen paketin (tietty ;) ) täynnä suklaata, karkkia, purkkaa, hapankorppua, sukkalankaa (niille jotka ette tiennyt oon hulluna neulomiseen..) ja partiolaisten adventtikalenterit mulle ja Sandille!! :) Sandi on rakastunut salmiakkiin, heheh ja Fazerin suklaakin oli kuulemma ihan älyttömän hyvää! Olen tosi onnellinen ja en koskaan olisi uskonut Suomalaisen karkin olevan niin tärkeetä mulle! Kiitos kotiin!!<3

4 kommenttia:

  1. ah mahtavalta näyttää! ja ootte kaikki niin nätteinä, varsinki sä! (samaa ei voi sanoo näist briteist) mut joo ja eniten suomalisista jutskist kaipaan kyl ksylitolipurukumia, sitä kun sais!
    :)

    VastaaPoista
  2. ollos hyvä <3 varo sitä sandya ja meethän kellarii ajois ja sillee jos se tulee :( muista ottaa se mellow mukaa!!!

    VastaaPoista