tiistai 6. marraskuuta 2012

Obama vs. Romney

Määki sain laulaa ja soittaa "tilkkutäkin"
Mulan ja ninja esittivät meille tanssin Justin Bieberin
kappaleen inspiroimana
31.10. On tunnetusti halloween ja tuota keskiviiikko iltaa vietin mun kavereitten kanssa halloween partyissa!!! :) siellä oli vaikka kuinka paljo ihmisiä ja mun kaverin isä oli rakentanu niitten kellariin semmosen jonkun kauhutalo jutun. Se oli tosi pelottava ja siellä oli naapureita pukeutuneina ja pelotteli meitä viattomia ihmisiä kun mentiin sinne. Sain melkei sydänkohtauksen.. Meillä oli ulkona nuotio ja paistettiin vaahtokarkkeja ja sit jotain ihme amerikkalaisii juttuja mikä oli yhdistelmä keksejä, suklaata ja vaahtokarkkeja, hihi.. hyvää oli!! Olin pukeutuneena Liisaksi (Liisa ihmemaassa), juhlissa oli myös palomies, tinkerbell, spider man ja Mulan sekä muita.. :D Menin myös ekaa kertaa "trick or tread" -kierrokselle!! Se oli ihan mahtavaa, vaikka se onkin vissiin laitonta (joku sano sillee) jos on yli 13, hihihi meninpähä silti.. Eli ideana on että pikkulapset (=mä) pukeutuu ja menee ovelta ovelle ämpäreitten kanssa että ja sanoo ett "karkki tai kepponen" ja sitten ne saa karkkia. nam nam



Mä ja Sandi pukeuduttiin Romneyksi ja Obamaksi
Eka hot dog täällä!
Tää on joku Amerikkalainen peli että täytetään ämpäri
vedellä ja sinne laitetaa omenoita ja sitten kisataan
että kuka nopeiten saa noukittua sen suulla, ilman
käsiä... Meikit tietenki levis!
Lauantaina meillä oli sitten YFU vaihtareiden halloween bileet ja mahtavaa oli! Katottiin kauhuleffoi, juteltiin ja opeteltiin Amerikkalaisia tansseja ja leikkejä. Nukuin melkein kolme tuntia ja sen jälkeen Susanna (se suomalainen vaihtari joka asuu aika lähellä toisessa kaupungissa) tuli meille yöksi ja se lähti vasta tiistaina takasin kotiinsa koska sillä oli lomaa maanantaina ja tiistaina. JEE! Meillä oli ihan mahtavaa Susannan kanssa mutta nyt on aika paljon univelkaa kun siellä halloween pippaloissa nukuin sen kolme tuntia ja seuraavana kuusi ja sitä seuraavana kanssa kuusi.. :D ja nyt täällä kirjottelen blogia vaikka pitäis nukkua...
Minä ja Susanna Suomesta, Eugenia Mexicosta, Caroline Tanskasta,
Yuna Japanista ja Sandi Amerikasta. Kuvasta puuttuu Rudi joka
on kotoisin Itävallasta.
Tuntu ihanniinko Susannan kanssa ois ollu Suomi-matkalla kun me tehtiin makaronilaatikkoa ja karjalanpiirakoita! ah!! Onnistu kyl tosi hyvin. Lisäksi yöllä tuhottiin yks Fazerin suklaalevy... Koko viikonlopun oon puhunu suomea ni saa nähä mitä tulee koulunkäymisestä ja enkuksi kavereiden kanssa juttelemisesta..
Karjalanpiirakoiden valmistusta
Nam nam!
   Tänään, tiistaina on nyt presidentinvaalit ja mä ja Susanna päästin aamulla momin kanssa seuraamaan äänestystä. Me oltiin vaan uteliaita ja haluttiin nähä miten täällä äänestetään ni seittemältä aamulla mentiin sinne. Ei sit ollu mitenkää ihmeellistä mut joku tyrkkäs käteen tollaset "Minä äänestin" -tarrat, että niitä nyt tässä ylpeänä esitellään. Tänä iltana selviää kenestä tulee presidentti seuraavaksi neljäksi vuodeksi!
Ruokaa!!
Maanantaina otin Susannan mukaan Courtneyn ja Alyssan kanssa Tara Thai nimiseen thaimaalaiseen ravintolaan, se oli niiiiiiiiiiiin hyvää ah. Lisäksi vähän shoppailtiin ja lopulta päädyttiin juoruilemaan Star Bucksiin, tyypillistä.
Susanna, Courtney, mä ja Alyssa
"I see, hear or speak no evil"
Tää on joku amerikkalaine juttu mikä meni vähän ohi..
Starbucks
Ensiviikon viikonloppuna piipahdetaan ehkä Washington D.C:ssä!! Sitä odotellessa

4 kommenttia:

  1. Mitä tykkäs tilkkutäkist? ja ihanan sosiaalinen elämä sulla! :)

    VastaaPoista
  2. siis mite toi voi olla sun EKA hot doggi???? mä oon syöny niit suunnillee 157 :P ja noi keski-suklaa-vaahtokarkki jutut on ihan sairaan hyviii!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me syödää yliterveellisesti kotona ja hotdogissa on punasta lihaa ja vaaleeta leipää eli se on kielletty :D Mut joo ne vaahtokarkkijutut, AH!! Meillä on sit jotai mitä opettaa suomalaisil ko palataa takasi ;)

      Poista