sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Yökyläilyä

Mä ja Emma
Taas on viikko hujahtanut! Kouluviikolla en mitään ihmeellistä tehny, täällä kun ei minnekkään mennä viikolla kun "keskitytään koulunkäyntiin". Koulu loppuu kyllä vasta neljältä ja kotona ollaan vähän enenn puoli viittä niin päivää ei oo ees jäljellä monta tuntia enää. Torstaina mulla on se Leaders Club niin se on tosi kivaa :) ja perjantaina mulla oli sleep over mun kavereitten kanssa! Valitettavasti paljoa kuvia mulla ei siitä ole kun kaikki kuvat jotka otettiin on instragamissa (se on semmone joku sosiaalinen media jutska mikä kaikilla täällä näyttää olevan ni pakko oli ittekki hankkia) ja niitä ei voi sieltä ladata. Perjantaina mukana oli niitä tyttöjä joitten kanssa olin homecoming tanssiaisissa ja oli tosi kivaa :) Valvottiin myöhään yöllä trampoliinilla! Emman auto-tallissa on siis trampoliini, se oli aika siistiä. Ennen kun mentiin sinne yöks käytiin kattomassa koulun musikaali, joka oli ihan älyttömän hyvä! Josh ja Alyssa esiintys siellä ja mun vanhemmatkin oli kattomassa. Amerikkalaiset nuoret on niin taitavia kaikessa, tosi hyviä laulamaan ja näyttelemään ja soittaa kaikkii erilaisii instrumentteja.
Siinä donitsit lepää Alyssan sylissä,
nami nami!
   Ahdistaa kun perjantai-iltana söin vaikka kuinka paljon suklaata ja lauantai-aamuna mentiin donitsi paikkaan hakemaan donitseja aamupalaksi.. hihi... Lauantaina menin sit lenkille xp Täällä vaihtelee sää muuten tosi paljon. Lauantaina oli shortsi ja t-paita keli mutta huomiseksi on luvattu tosi kylmää säätä, hassua.
Erica

Oli pakko ottaa kuva Emman
ruokakomerosta
kun se oli niin valtava
Morgan ja mä istuskelemassa liikkasalin reunalla
ja vahtimassa lapsosia
Lauantai iltana menin vielä tekemään vapaaehtoistyötä. Meillä on kerran kuukaudessa YMCA:lla semmone SNL eli Saturday Night Live, joka tarkoittaa että siellä on ohjelmaa 10-13 vuotiaille lapsille. Siellä voi pelailla pelejä, korista ja sitten meillä on disco ja ruokaa. Siellä discossa oli ihan ratkiriemukasta työskennellä kun ne 10 vuotiaat tytöt yrittää kaikki olla super hyvän näkösii ja niillä on vaikka kuinka paljon meikkiä ja tukka hienosti laitettu ja voi niitä tanssi muuveja... haha!! Se on kyllä hauskaa katteltavaa..
Sunnuntaina skypetin Suomeen äitille, isille ja Katsulle ja näin meijjän ihanan kisulinkin!! Oli yhtä pyöreä kuin aina ennenkin.. Skypetyksen jälkeen aina rupee miettimään vähän Suomea mutta ei se mitään, kuuluu asiaan. Lauantaina koin tosi hienon hetke :) Mulla ja mun hostsiskolla on aina välillä erimielisyyksiiä ja ollaan aika erillaisia mut lauantain se yhtäkkii halas mua ja sano että se on tosi onnelinen et ne sai mut :) Siitä tuli tosi hyvä mieli ja tiiän että se oikeesti tarkotti sitä koska se on semmone ihmine joka sanoo ain kaiken tosi suuoraan. Se oli mahtavaa:)

Vanhemmista. Suomessa oon tuttunut rentoon meininkiin ja siihen että meen sinne ja tänne ja oikeestaan koska vaan yökyläilee mutta täällä... ehei! Perjantaina kun menin yöksi niin piti kirjottaa Emman osote, kaikkien tyttöjen etusukunemnet sekä puhelinumerot. Mutta kai sitä yritän ymmärtää kun ne on musta kokonaan vastuussa, tosi hassua vaan.

Lopuksi haluan vielä näyttää kuvia mun kaveri Willistä ja sen hienosta paidasta :D Sain luvan siltä ottaa kuvan kun musta toi paita oli niin mielenkiintoinen.. Siinä on niinku American eagle (Amerikan symboli tai joku) ja sit intiaani, mut musta toi on aika huvittavaa.. ja nää on siis ihan muotia täällä! Joillain pojilla oon nähny vihreitä paitoja missä on kissan kokosia kalojen kuvia!! :)

4 kommenttia:

  1. onk sul nykyää instagrammi vai?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on :D pakko oli hankkia kun kaikilla muillakin on...

      Poista
  2. äh mäkin oon noita donitseja vedellyt runsaalla kädellä hehhee mut kivan kuuloista, haluisin itteki tehä jotai vapaaehtoistyöjutskaa mutta tääl ei oikeen oo sellasta :/

    VastaaPoista