lauantai 17. marraskuuta 2012

Sitä samaa

Shravan, mä ja Gonzalo
Kiireinen viikko mutta ens viikolla meillä on torstai, perjantai ja viikonloppu lomaa kun torstaina on Thanks giving!! :) Tällä viikolla momilla ja dadilla oli vapaapäivä maanantaina ja Sandi oli kipeenä niin olin ainut koulussa. Koulun jälkeen menin vanhempien kanssa joululahjaostoksille ja seuraavana päivänä lähetettiin paketti mun äitille ja isille jotka on tällä hetkellä Atlantassa!! On halvempaa jos lähetetään ne lahjat Usassa niille ja ne sitten vie ne Suomeen matkalaukussa. Ne tuli siis Usaan työmatkalle keskiviikkona ja lähtee ens viikon keskiviikkona. Vaikka ikävä on kova, päätettiin että ei nähdä kun niillä on tosi kiire ja uudelleen hyvästien jättäminen ois ihan kamalaa. Tosi hassua kun ne on jonku 4 tunnin ajomatkan päässä..
Oli pakko ottaa kuva että on todistusaineistoa että täällä
on ihan oikei shakki kerho XD hihi
pitkä pöytä YMCA:lla
Limsaa tietty
Mä ja valtava kolapullo
söpö pinkki muffinssi!
Gonzalo ja Jordan, me tehtin origameja
RUOKAA!!
Mun lautanen
Jocelyn ja Will, jotka seurustelee ja villiintys pinkeistä
muffinsseista kuten huomaatte
Mä ja Courtney
Mä ja Shravan, tietty voitin!!!! ;D
Tälläne tyyppi värjäs sen hiukset siniseks
maanantaina :D Tossa Vicky laittaa sille
ponnaria ja rusettia
Turkey jälkkäri juttuja! Ihania! (Jokainen meistä toi jotain syötävää)
Tässä näette Gangnam style tanssia!
Ameeeeericaaaaaaa!!

2 kommenttia:

  1. Hah noi origamit oli varmasti sun mieleen, onneks mä en ollu paikalla.. tykkään sun paidasta tosa vikassa kuvas ;D ja sun hiukset on pitkät ja blondit!!

    VastaaPoista