tiistai 5. maaliskuuta 2013

Ihana viikonloppu:)

Ollu ihana viikonloppu :) Skypettelin seka hengailin kavereiden ja perheen kanssa!
Olen tosi iloinen ja myös sen takia että Kasu tulee kyläilemään 12.3!!! Eli ensi ensi viikolla! Mahtavaa<3 Mun suunnitelma oli se että kysyn koulumme rehtorilta josko Kasu voisi tulla meijjän kouluun pariksi päiväksi ja jos se ei onnistu ni jään luultavasti Kasun kanssa kotiin. Koska se on täällä siis tiistaista viikonloppuun ja mulla on koulua, mutta ei se mitään!

   Täällä on alkanut girl scoutit eli partiotytöt myymään keksejä nyt. "girl scout cookie season"iksi myös kutsutaan. En ole vielä ostanut mutta maistanut oon saanut ja ne on niiiiiin hyviä! Tavallaan kun Suomessa partiolaiset myy adventtikalentereita niin täällä pojat myy popcornia ja tytöt keksejä.
   Lauantai aamuna heräsin paniikissa siihen että dad huutaa "Wake up Sashaaaaaaaaa!!" Ekaks luulin että talo on tulessa mutta ne olikin mun kaverit jotka oli päättäny tulla meille viittä tuntia ennen sovittu aikaa :D Ne oli unohtanu ilmottaa tulevansa aiksemmi mitä oli sovittu ja oli meillä jo 9 aamulla (nukun johonki 11 asti viikonloppuisin) siitä sitten unenpöpperössä minä ja Vicki, Courtney, Karen ja Alex mentiin eka aamiaiselle Chick Fili'A:an (vähän niinku McDonalds mut parempi) ja sen jälkee shoppailee Kirille 18 vee synttäri lahjaa. Lahja löytyi ja ostettiin sille neljä kultakalaa ja akvaario :D En sit tiiä että onko tuo normaali 18 vee syntymäpäivä lahja..tii
   Ennen synttäreitä skypetin Suomeen KaTuSumoille! Eli Kaakkois-Turun Samoajille. Niillä oli leiri Kunstenissa ja kerroin niille kaikkia mielenkiintoisia faktoja Ameriikasta.. Ikävä teitä!! Vielä puolta tuntia ennen Synttäreitä skypetin Sofiallekkin, ehkä vasta kolmannen kerran koko vuonna :o Ikävä sinuakin!
   No myöhemmin illalla kokoonnuttiin joittenkin synttärivieraiden kanssa taas meillä ja mentiin täältä yhdessä Kirilyn kämpille. Kirily tykkäs fisuistaan ja synttäreillä oli niiiiiiin hauskaa! Me tehtiin jopa meijjän oma Harlem Shake -video XD Täältä löytyy video siitä jos kiinnostaa, olen se vaaleissa housuissa, jonka repparissa on kiljuva Courtney.
 Videoinnin jälkeen oli kakkusota ja loppu illasta pelattiin totuutta ja tehtävää...

kultakalat tossa muovipussissa



Fisut! Nimeltään Vicki, Sasha, Courtney ja Kirily




Kakkusodan jälkeen hiukset ja kaikki kakussa, kiva..
Sunnuntaina skipattiin kirkko ja tällä kertaa sain nukuttua kunnolla.. Aamiaiseksi semmosta ihanaa El Salvadorialaista aamiaista mikä on ihan parasta. Täytyy opetella miten sitä laitetaan ni voin sit kokkaille ittekki :) Päivä kului läksyjä tehden joita oli rutkasti ja maanantaina on hissan koe, iik! Menin illemmalla shoppailee dadin kanssa ja ruokakaupasta ostettii lohta ja etein netistä reseptin graavilohelle ja pistin sen nyt marinoitumaan. Parin päivän päästä nähään et miltä se näyttää ja maistuu. Ikävä graavilohta!! Illalla meillä oli vielä nuotio (meillä on nuotiopaikka terassilla)
   Muuten jos jotakuta kiinnostaa niin täältä löytyy meijjän kuoron talvikonsertti. Mä oon oikeassa laidassa ja mulla oli silloin vielä vaaleat hiukset, jos yhtään helpottaa löytäminen :)

2 kommenttia:

  1. Äää sul on ollu niin paljon kaikkee kivaa! Ja voi morjes toi harlem sheikki jutsku... :D naytti olevan hauskaa, ja mä sain päivän naurut ! :D

    VastaaPoista