perjantai 14. kesäkuuta 2013

K-18

Perjantaina menin Vickin kanssa Courtneylle yöksi ja lauantai aamuna kun ne heitti mut kotiin ja avasin kotioven ni yhtäkkiä KAIKKI mun kaverit juoksi meijjän olkkarista ja huusi "HAPPY BIRTHDAY!!!" olin ihan shokissa ja tajusin että olin juuri saapunut yllätyssynttäreilleni! Kaikki mun kaverit myöskin kauempaa oli tullu ja seoli ihan mahtavaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kiitos Sandille ja Courtneylle jokka järkkäs ja juonitteli tän mun selän takana ilman mun tietämättä! Tuntuu ihan typerältlä etten aavistanu mitään :D Ja vaikka kuinka paljon sainkin "vinkkejä" kun Sandi vahingos kysy jotai niist synttäreist ja olin vaa et häh mut luulin et ymmärsin jotai väärin ja et se puhu jostai muista bileistä... Hahahahahha tyhmä kun olen
Näin nää kuulemma oli piilossa sohvan takana

Olin shokissa kun astuin kotiovesta sisään













Ihan hassua olla 18, tai ei oikeastaan. Ei se tunnu mitenkään erilaiselta tai ihmeelliseltä kuten luulin. Oon vanhus! No autokoulua ja muita täysi-ikäisyyden tuomia mukavuuksia odotellessa.. Mulla on enää 2 viikkoa jäljellä Amerikassa! Hyvästelin Lyonin Sunnuntai-iltana ja itkin silmät päästä sen kanssa kun ei tiietä koska seuraavan kerran tullaan näkemään. Se myöskin masensi vähän maanantaita, mun synttäripäivää kun olin just joutunut hyvästelee parhaan kaverini :( No mutta tällästä tää vaihtarina olo on. Aina kaikki ei ole kivaa

Sunnuntaina koko päivän olin Susannan ja Evan läksiäis partyissa. Eva on vaihtari Saksasta ja Susanna ja se asuu samassa kaupungissa ja käy samaa koulua niin ne on tosi läheiset ja Eva lähtee nyt tänä keskiviikkona. Susanna on tosi surullinen, onneksi se lähtee mun kanssa sitten vasta se 27.6. Ihanaa etten joudu yksin matkustaa sitä yli vuorokautta, huh.. Pakkaus on jo alkanut, pitää lähettää postissa pahvilaatikko Suomeen (tai kaksi) ja Blue ridge leirille lähen tänä lauantaina ja tulen sitten seuraavana lauantaina takaisin ja sitten torstai aamuna lähtö ja kokka kohti kotia! :(  :)







1 kommentti: