torstai 30. elokuuta 2012

Kirjastossa

Maanantaina uusintapiikityksellä mua odotti hoitohuoneessa
ruoka mun nimellä varustettuna...
Oon vähän ahdistunut kun mulla ei oo vaatteita tarpeeksi ja en pääse shoppailee koska mom ja dad on päivisin töissä ja Sandilla on tosi paljon koulujuttuja niin sen pitää tehä niitä. Täällä ei siis pääse kulkemaan yhtään minnekkään ilman autoa, eli oon kattellu telkkua, lenkkeilly ja ollu facebookissa juttelemassa suomalaisille ystäväisilleni jota en ehkä saisi tehä mut teenpähän kumminkin..

Tätä meillä harrastetaan rauhallisena sunnuntai iltana
olohuoneessa samalla kun muut katsoo telkkua
   Odotan innolla koulun alkua, vähän jännittääkin mutta oon ollu koulurakennuksessa käymässä jo varmaan neljä kertaa niin uskon löytäväni tunneille. Ja mua on jo esiteltu ja kaikki on ollu tosi innoissaan ja tänä aamuna joku cheerleaderbändijuttu soitti mulle meijän koulun jonkun ottelubiisin. Se oli hassua, kuten myös se että täällä on jotku asiat niinkuin High School musicalissa (myönnän katsoneeni..) tänään siellä oli uusien oppilaiden orientaatio niin käytävillä oli robottiklubin oppilaat (nörtit kuten Sandi sanoi) yhteenkuuluvissa vaatteissa ja niillä oli joku iso robotti minkä ne oli itte rakentanu ja sit tarjoiltiin amerikkalaisia keksejä ja limonaadia ja myytiin meijän koulun paitoja. Joku vanhempi tyttö puhui meille auditoriossa kaikkine uusien oppilaiden ja vanhempien edessä ja sanoi että meijän koulu on niinkun yhtä suurta perhettä :D
Toin siis tuliaiseksi Suomesta nuo vuoat
Leivottiin supersöpöjä niiskuneitimuffinsseja!

6 kommenttia:

  1. hahahha :D just hauskoi noi viimeset kuvat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sandi pyys mutkin mukaan mut en ainaskaa viel oo kehdannu lyödä kumpaakaan :D

      Poista
  2. Jos kokilet tota iskemistä niin yritä osua siihen siniseen pehmusteeseen eikä ohi esimerkiksi sen kannattajan naamaan niin kun äitis teki kuntonyrkkeilyssä...

    VastaaPoista
  3. mäkin oon ahdistunu kun ei oo mitään vaatteita ja koulu alkaa tiistaina :D apuaa

    VastaaPoista