torstai 9. elokuuta 2012

Toinen päiväni Virginiassa

Heräsin jälleen aikaisin aamulla mutta onneksi hostvanhemmatkin herää aikaisin koska niitten täytyy mennä töihin. Mulla ja Sandilla, joka on siis se mun hostsisko (17v) on kesälomaa vielä melkein kuukausi joten tänää me oltiin aamulla pyöräilemässä tässä lähellä. Se on aika vaarallista koska autot kulkee tosi lujaa ja ei oo pyöräteitä mutta se oli kivaa silti :)
                             Aamulla on vähän viileämpää (yli 20 silti)
                             eikä niin kosteaa kuin päivällä
                             ja siksi täytyy mennä aikaisin aamulla
                             lenkille tai pyöräileejos haluaa mennä,
                             kuulemma on vaikea hengittää jos menee
                             päivällä lenkille koska ilma on niin
                             kosteeta.

Pyöräilyn jälkeen me mentiin shoppailee ja käytiin mm. Hollisterissa (ihana kauppa mutta oudot noi kassit..) ja ostin vähän kouluvaatteita koska mulla ei vissiinkään oo mitään kunnollistä käytettäväksi koulussa. Ollaan lähennytty tosi paljon Sandin kanssa ja se on ihan mahtava tyyppi ja on tosi kivaa kun voi mennä autolla minne tykkää.

Eilen oltiin syömässä Chilis nimisessä ravintolassa ja kysyin että millä nimellä saan kutsua hostvanhempiani ja päädyttiin siihen tulokseen että nyt mulla on Amerikassa mom ja dad
Mun huone. Pidin muotinäytöksen Sandille ja vaatteet
vähänniinkuin jäi sängylle...
Talo edestä
olohuone
Keittiö ja Sandi

8 kommenttia:

  1. kiva linna :D mut tiäks että pyöräileekö ne siellä paikkoihin vai meneeks ne pelkästää autolla? :)

    VastaaPoista
  2. pelkästään autolla, kysyin Sandilta et voinko pyöräillä kouluun niin se sano et ei pysty ko sinne kestää pyörällä joku 20 min (ööö, normaalia Turussa :D)mut se on tosi vaarallista ko ei oo pyöräteitä ni emmä varmaa aijjo

    VastaaPoista
  3. Ihanaa Assu! <3 Elän mun unelmaa sun blogin kautta! ;) Sun blogi on iha mun kirjanmerkeis asti! ;) Pidä hauska vuosi! :)<3 Eläkä turhia ikävöi, kaikki pysyy täällä ennallaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna, kivaa tietää :) Yritän olla ikävöimättä, se on helpompaa onneks ku on paljon tekemistä :)

      Poista
  4. Oooii vaikuttaa nii ihanalta! Ja hollisterin vatteet on ihania ;)

    VastaaPoista
  5. oot selvästi kotiutunu sinne tost sängyst päätellen? :PP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon :)Nyt se on vielä enemmän täynnä kamaa, lattia myös :D

      Poista