lauantai 16. helmikuuta 2013

Busy busy busy

Maanantaina kokoonnuttiin Courtneylla ja tehtiin itte ystävänpäiväsuklaata :)


Vicki ja kisu
Vicki ja Bodie

Courtneyn kissa näyttää ihan oravalta


Tiistaina meillä oli koulun kuorokonsertti. Meitä laulajia oli kuorossa yhteensä 300 oppilasta ja ei vitsi mikä ääni!! Se oli ihan ihmeellistä ja niin kaunista kun 300 ihmistä lauloi. Meitä oli oppilaita eri kouluista ja esiinnyttiin kirkossa Richmondin keskustassa. Matkustettiin paikalle koulubussilla koulusta 13 aikaa (pääsin lintsaa koulusta!!) ja oltiin kirkolla koooooko päivä, konsertti alko sitten 19. Harjoiteltiin koko päivä ja nyt on kurkku tosi kipeä. Karen ajo mut kotiin ja illalla konsertin jälkeen poikettiin vielä mäkkärissä, hihi
Väsyneenä lounastamassa
Mä ja Karen
Ruokasali kirkossa!!??
Mandy ja sen ihmeellinen kiinalainen karkkijuttu joka oli aika
mielenkiintosen makuista
tässä lisää väsynyttä tunnelmaa
juu
pari minuuttia ennen konsertin alkua!!


pojat
koko kuoro poppoo. Laulajia oikealla, vasemmalla ja alhaalla
keskellä

Karen ja sen poikaystävä Alex ja sen sisko

Keskiviikkona mä ja Karen mentiin taas salille, kuten aina yleensä keskiviikkoisin ja sen jälkee shoppailee ja sitten menin illalliselle Karenin ja Alexin sekä Nickin ja Alexisin kanssa. Eli siis kahden pariskunnan kanssa :D  Yhen Davidin piti tulla mun kanssa ettei ois ollu niin kiusallista olla viides pyörä mut se sit peruutti viime hetkenä ni olin sitte kahen pariskunnan kanssa. No ei se sillee paha ollu mut näin enne ystävän päivää... :p

Torstaina oli ystävänpäivä ja siitä postasinkin jo aikaisemmin

Perjantaina menin Karenin kanssa shoppailee koska tarvitsin kipeasti t-paitoja, joita en omistanut ollenkaa. Nyt on sitten niitakin :)

Huomenna eli lauantai aamuna mun pitää olla 7.00 meijjä koululla josta lähtee bussi leirikeskukseen, jossa mulla on leiri, kaksi yötä. Ja oon varmaan ihan hullu kun vaan ilmoittauduin sinne ja yks tyttö mun koulusta tulee sinne mun kanssa mutta oon nähny sen kerra ja hyvä ko ees nimen tiiän :D Haha tätä se vaihtarina oleminen teettää. Menee mukaan ihan kaikkeen! Enkä oo ees yhtää stressaantunu siitä vaikka en tiiä yhtään mitä on tulossa. Toivottavasti tulee kiva vknloppu :) ja maanantaina on siis lomaa presidentti Obaman virkaanastujaisten takia eli leiri on siis la-ma. Siitä lisää myöhemmin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti