tiistai 19. helmikuuta 2013

RYLA

RYLA eli Rotary Youth Leadership Awards oli leiri jossa olin la aamusta ma iltaan ja se oli mahtavaa!! Rakastan leireilyä :) Tapasin niin paljon erilaisia ihmisiä ja se oli tosis siistiä ja sain vaikka kuinka paljon kavereita ja tuntuu että englanti on jälleen parantunut kun ei ole skypettänyt kellekkään kuukauteen. Se tuottaa tulosta :) Kaikki tykkäs musta tosi paljon kun olen tälläinen ulkomaalainen ja ne luuli että oon hullu kun tein kaikkea hauskaa :D Ei siitä sen enempää.. Siellä oli porukkaa eri puolilta Virginiaa ja tosi rennot ohjaajat ja paljon vapaa-aikaa ja paikka oli tosi hieno. Leiri oli mulle ilmainen koska Rotary maksoi koko vknlopun. Ruoka oli taivaallista ja lihottavaa mutta hyvää :))))

Annetaan kuvien puhua puolestaan!(olen laiska kirjoittamaan) Ja sori kun nää kuvat tulee tällee putkessä, tää kone ei tykkää musta ja oon väsyny ja yritin tapella tän kanssa jo puoli tuntia, ei onnistu
Biar muutti Israelista Usaan ku se oli 7 ja me tultiin tosi hyvin juttuu
ko molemmat on Euroopasta. Sillä oli eurooppailaine tyylitaju joka
oli ihanaa vaihtelua amerikkalaiseen tyyliin verrattuna! :)
Tää on ihan uskomaton maa kun tapaa ihmisiä maapallon joka kolkasta.

porukka kummasteli villasukkiani

meijjän huone
huonekaverit
Amerikkalainen aamiainen!
munia
rasvassa paistettuja perunanpalasia (ei kuulemma oo ransiksia vaikka
kovasti siltä näyttävätkin ja maistuvatkin)
Makeaa mössöleipaa (suomeksi=pullaa)
pekonia!
pancakes
pannukakuille joku soosi
hedelmä jutskaa
Pääsin soittaa titaniccia
täytettyjä eläimiä ruokalassa, pelottavaa!
Mountain Dew ja Pepsi


Tehtiin meijjän omaa jumppaa kun muut teki kuntopiiriä
Michael
Amerikkalainen jalkapallo 
Työskentelyä projektin välissä. Jokaisen ryhmän piti keksiä ajatus
yhteiskunnan parantamisesta. Meijjän projekti käsitteli urheiluvarusteiden
hankintaa perheille ja lapsille joilla ei ole siihen varaa

meijjän rymä. Tässä taas näkee miten erilaisia ihmisiä
täällä on. 


mä ja Emily
Lumihiutalemies?

Soudellaan soudellaan

Talent showssa esitin Nicki Minajia :D

Ilapalaan kuului kokista, karkkia, toffeeta, suklaapatukoita,
suolakeksejä, hiukan hedelmiä ja vaahtokarkkeja ja
suklaata ja sipsejä
mä ja Jennifer Lawrencen kaksoisolento

Illala paistettiin notskilla vaahtokarkkeja ja olin kuulemma outo
kun etein itte mettästä tikun ja paistoin siinä vaahtokarkkeja.
Ois pitäny odottaa metallitikkua.

Mä ja Corey ja kuuluisa vaahtokarkki tikku
Iltaa vietettiin korttia pelaten
runsaiden yöunien jälkeen olo oli hehekä
vaahtokarkki muroja

el finito!

2 kommenttia:

  1. ihanaaaa ku pääsis ittekki leireille!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leireily on ihanaa :)) Tänä viikonloppuna meen taas leireilee!

      Poista