torstai 14. helmikuuta 2013

Happy Valentine's day!

Kouluun lähes kaikki puki punaista ja kortteja, lahjoja, kukkia, suklaata ja karkkia tuli joka suunnasta. Minäkin sain osakseni kortteja, suklaata ja ruusun! :) Oli ihan kreisi meno, päivä oli rento ja tunneilla katottiin leffaa ja chillailtiin ystävänpäivän kunniaksi. Aikaisemmi olin kavereiden kanssa ite tehnyt suklaata ja annoin sen sitten Sandille. Amerikkalainen suureellisuus yllätti mut jälleen kun tämä olikin tosi iso juttu, mistä en tiennyt ja vähän nolottaa kun en ollu kortteja taiteillu muutaku Sandille :o
Mä ja Will
Toin kouluun Marianneja maistiaisiksi :)
Sandi ja Pamela
Shrav ja Mariannet!
Eilen illalla olin leiponu kakun mun kaverille Alyssalle, jolla oli synttärit ystävänpäivänä. Alyssa on ollu viimiset kaks kuukautta eka sairaalassa ja sitten kotona sairaana koska sillä oli laajentunut perna, kamalaa. Mutta se palaa kuulemma huomenna kouluun, jee! :) Se oli iloinen kun piipahdin tuomassa kakun ko se ei oo pystyny nousee sängystä piiiitkään aikaan eikä oo siis voinu olla koulussa tai nähny kavereita.
Näyttää vähän kyseenalaiselta mut pitäis maistua hyvältä :)
Illalla oli vielä Leaders club ja urheiltiin armottomasti jonka jälkeen tarjolla oli muffinsseja ja valtava keksi-kakku!!


Gonzalo opetti mulle miten syödään muffinsseja
meijjän "pomo"
Mun kaveri osti upo uuden jeepin eilen!! Ihan sairaan siistii. Siitä saa irrotettuuu
ovet ja katon jos haluaa ja se on keltanen!! Ja se on siis sen ikioma!

2 kommenttia: