sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Helmikuu ja shortsikeli

Torstaina olin ekoissa softball harkoissa, janskatti ja tietty unohdin mun laakarintodituksen kotiin ni en voinu pelata :( mut paasin seuraa ko muut tytot pelas ja seuraavis harkois sit tiian mita teha :) Tytot vaikutti tosi kivoilta mut ne on kaikki tosi hyvia. Pelannu joku 10 v ja mulla ei oo mitaa kokemusta.. pitaa harjoitella enne try outtei. Dad vei mut ja Sandin sit harjottelemaa lauantaina semmosee paikkaa missa on semmone masiina joka ampuu niit palloja sua kohti ja pitaa yrittaa lyoda niita, meni ihan hyvin ja nyt on paikat kipeina, mutta harjoitus tekee mestarin!








Lauantai iltana oli SNL, Saturday Night Live. Niinkuin joka kuukausi. Se on siis se lasten disco jutska missa on toissa YMCA:lla. Oli kivaa taas ja 9-15 lapset oli normaalia villimpia kun oli ystavanpaiva disco! Jotku jai kiinni pussailemisesta ja meijjan ohjaaja soitti niitten vanhemmille. Aika tiukkaa :0 mut periaatteessa tajuan ko ollaan niista vastuussa






Ens maanantaina mennaa flikkojen kanssa Courtneylle tekee ystavanpaivasuklaata :) En sit tiia et onkse joku tapa Usassa et tytot tekee suklaata poikaystavilleen ystavanpaivaks vai mita mut mun kaverit ainaski tekee. Oon ainut naista tytoista joka ei seurustele ni en sit tiia et kenelle suklaani syotan.. Varmaa ittelleni.. xp

1 kommentti:

  1. Kateellinen noista keleista!! Ja kamala toi pussailujuttu!! Mut komia oot ;)

    VastaaPoista