sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Leireilyä jälleen

Viikko meni tavallista hitaammin, vaikka olikin vaa neljä päivää koulua kun viime maanantaina oli lomaa presidenttipäivän kunniaksi. Olin softball tryouteissa tiistaina, keskiviikkona ja torstaina ja pääsin joukkueeseen mutta lahjattomuuteni vuoksi olisin vain penkin lämmittäjä enkä pääsisi pelaamaan eli enpä taida osallistua :p En tienny että se on nii kilpailuhenkistä. Ja mähän oon tunnetusti lahjaton ja huono kaikessa urheiluun liittyvässä.. Ne päästi mut joukkueeseenki varmaa vaan säälistä :D No ei se mitää.. Jatkan Karenin kaa kuntosalille menemistä tavalliseen tapaa ni tulee liikuttuu :)

Torstaina jälleen leaders club ja perjantai iltana oltiin YMCA:lla valmistelemassa meijjän vknloppuista leiriä joka oli vain yhden yön siis mutta la aamusta su aamuun. Aiheena Imagination eli mielikuvitus. Oli tosi kivaa, vaikka ei kyl ehkä niin kivaa ku viimeviikoknlopun leirillä mutta kivaa silti :) Ohjelma kesti aamukahteen asti ja 200 ihmistä joutu nukkuu liikkasalin kivikovalla lattialla. (selkä huutaa halleluujaa) Herätys oli seitsemältä, jeeeee ja väsyneenä mutta onnellisena saatiin aamiaiseksi pannukakkuja! Leirinohjelmassa oli maalailua, leikkejä, pelaamista ja urheilua. Mitä nyt yleensä leireillä.

Lauantai iltana meillä kävi vierailemassa hypnotisoija! Se oli iha sairaa siistii kun se hypnotisoi joku kakskyt ihmistä kaikkien edessä ja ne teki kaikkee hulluu ja noloo :D Hypnotisoija pisti ne tanssii, puhuu outoja ja käyttäytyy tosi oudosti. En oo koskaa oikee uskonu tohon mut nyt kun näki miten se tapahtuu ni kyllä se näemmä toimii. Se kysy vapaaehtoisia hypnotisoitaviksi ja suunnilleen kaikki halus siihe mukaa, minä mukaanlukien mutta mua ei valittu :( No ehkä iha hyvä, olisin varmaa vaa nolannu itteni.. Hypnotisoinnin jälkeen ainakin kolme tyttöä alko itkemään ko niistä tuntu et ne oli nolannu itsensä kaikkien edessä kun ne näki niitten kaverien ottamia videoita niistä tanssimass ym.
Tässä yks video siitä kun yhdelle pojalle uskoteltiin että se on se räppäri FloRida ja että sen piti esiintyä musiikkivideossa. Taustalla taustatanssijoita ja kaksi poikaa tanssimassa moppien kanssa, joita ne luuli kauniiksi naisiksi.. Kyllä oli hauskaa katteltavaa..


Hypnoosijutun jälkee meillä oli ohjelmassa tanssimista ja POMPPULINNA!! Pomppulinnan lisäksi oli semmone juttu mitä pitki juostii täysillä ja yritettiin liikuttaa semmost hernepussia :D Kuulostaa monimutkaiselta mutta tässä Edin ottama video
Ja tässä muita kuvia :)
Taustalla näätte mielikuvituksellisia koristeluja. Kuten karkkia
seinillä ja hienoja maalauksia
Mä ja Gonzalo
Ilmapalloja!! Haluttiin lentää poies meijjä YMCA:lla niinku
siinä elokuvassa Up! -Kohti korkeuksia!
Opetin Jordanile miten hiukset letittään. Tässä tulos, ei paha!
Ayaan ja Shrav
Shrav ja mä
Mä, Parker ja joku?
Meijjän paidat hohtaa muuten pimeessä!!
Paikalla oli sattumalta myös tosi söpö vaihtari Thaimaasta!
Tässä mä ja Pao, se tulee myös sinne Blue ridge
leirille kesäkuussa!!
Pao salakuvas mua illalla kun nukahdin yllätys
yllätys ekana. (Aina!!!)
Värjäsin Noahin kulmakarvat ja muut autto hienojen hiuksien
kasvo-, sekä käsimaalauksien kanssa

Mä ja Aydan
Aamiaisella pannukakkuja ja hedelmiä!
tässä pomppulinnat

2 kommenttia: